Ben 5 haftalıktan beri yaşıyorum aynı durumu yatıyorum sürekli. Normal kırmızı da geldi kahverengi de, ikinci kere iğne yaptırdım. Kanama alanım bebeğime çok sıkıntı yaratmıyor şükür. Eğer içinde bi kanama olduysa veya onu sarıp sıkıştırıyorsa sıkıntı var demişti doktorum. Kalbi herşeyi sağlıklı atıyo. Korkmayın lütfen iğneye de ilaca da devam. Sürekli istirahat bol bol su. 12. Haftadan sonra sıkıntımız geçecek inş. Kötü düşünmeyin 😇