Selam arkadaşlar oğlum olacak inşallah, oğlumun ismini Berahan olarak düşündüm ve kişiselleştirilmiş ürünler yaptırdım ancak insanlar ismini ya çok garipsiyor ya bera isminin kız ismi olduğunu söylüyor ya da berivan mı perihan mı diyor. İsimi çok severek koymak istesemde şuan bu durum beni aynı şeyleri oğlumada söylerler mi diye düşündürüyor. Sizce ismi güzel mi yoksa geç olmadan yeni bir isim arayışına girmeli miyim?