Kbrgk ben 22 haftada oldum benjmde dusmustu , sızın daha ılerıymıs, 1 ay dayanın sonrası duzluk. Serklajda hekımınıze guvenıyosanız sorun yok herkes bu haftada yapmıyor cunku.yarınkı olcumde artsa bıle cok cabuk kısalıp uzuyor servıks dınlenmenızı genellıkle yatmanızı onerırım, protestam fıtıl ve adalar cok ıse yarıyıor