Normal doğum dikişi bende yaşadım fakat sonradan öyle bir ağrı yaşamadım. Kontrol ettirin isterseniz kadın doğum dokturuna enfeksiyon falan olabilir mi acaba. Bende uzun bir süre ; soğukta yada ağır kaldırdığımda hafif ağrı hissi oluyordu anlık geçiyordu sadece bunu yaşadım geçmiş olsun