defneezvrk Hanımlar bugün şeker yüklemesi oldum ama sonuç için doktorla görüşmedim gidip görüşücem. 26 haftalığım kan verdim sonuçlarına baktım e nabızdan kreatinin 0.5 alt sınır çıkmış düşük sanırım normalmi bi sıkıntı mı var hanımlar cevap bekliyorum 🙏
Vaveylaaa defneezvrk merhabalar bende yarın yapacağım nasıl oluyor kısa bilgi verir misiniz? Teşekkürler 🙏
didm6134 defneezvrk merhaba nasıl yol izlediniz seker yuklemesi için doktoruma sordugumda buraya gelceksin burda yapcaz sadece aç olmamı söyledi doktora zaten randevu alıp gidiyorz nasıl yapıyorlar bilgi verir misin özel hastane kontroluyum zaten bide fiyat bilgisi verebilir misin
defneezvrk Vaveylaaa aç karna gittim doktorun yanına şeker yüklemesi için o verdikleri şişeyi eczaneden temin ettim sonra ilk kan tahlilimi verdim o şekerli suyu içtim 1 saat geçti 2. kanımı verdim sonra tekrar aç şekilde 1 saat daha bekleyip son 3. kanımı verdim idrar da istediler benden bu şekilde