M-Meris aynı şeyi yaşıyoruz canımm benim başlarda güzel artarken sonradan artmamaya başladı yani artıyor ama dengesiz
1650
2800
4070( 6 mm kese görüldü) bu çıktıktan 4 gün sonra kanama oldu hastaneye gittim düşük dediler kürtaj ( beta 10.510 du )dediler kendi doktoruma gitmek için bekledim cuma günüydü bu olan sonrasında salı günü gittim ve kese gözüktü 14 mm olmuş ve yolk sac oluşmuş dedi kist varmış kanama olmuş neyse biz ne olur ne olmaz beta bakalım düşüyor mu diye 17.000 çıktı 10 binden 4 gün sonra 17 bine çıkmış ama daha betamı göstermedim salı gene komrtolüm var zaten tam sevincimi bende yaşayamadım malesef artık ne olacaksa diyip bekliyorum kanamam kesildi iğne ve fitil kullanıyorum inşallah betanın bir çnemi yoktur keseden sonra