Zeliha_2507 Ela3466 e devletten giriş yapıyorsun e nabıza giriyorsun radyolojik görüntülere giriyorsun orda öıkıyor canım benim ama yeni yaptıysan anca yüklenir e devlete bir bak istersen gene