Vldn Hamileanne e sen 4 cmden sonra yapılıyor diyosun hastanede çalışmış başka bi arakadaşda 4 cmi geçmediyse açklık ozaman yapılıyo diyo karışık işler
Hamileanne Vldn benm 8 santimdi prenses diye ağladım😂 doktor 4 santmden sonra yapmıyoruz geçti artık dedi. Her hstane aynı deil mi acaba bilemedim
deletedmom11 Vldn iLk doğmda normaLdi ama sıkntı yoktu yani bunda oLabiLir 😂😂 o yüzden riske atmıcam doğmdan hemen ardına deformasyon için dikiş atıyoLar atsınLar yani doğmdan snra ona dayanabiLirm
Vldn Hamileanne yok sen ilk yazdıgında 4 cm açklıkdan sonra yapılıyor diye yazmışsın ondan yaknışlık oldu 😂