Kızlar merhaba. Bilenler vardır çift rahimli olduğum için erken doğum riskim vardı. 32. hafta ciğer geliştirici iğne yapıldı. 34+6 ya geldik benim ağrılarım başladı alttan da baskı vuruyordu sürekli. Hastaneye gittim nstye bağlandım ama sancı çıkmadı gazdır dediler eve geldim. Sabah yine ağrı sancı uyandım lavaboya girdim baktım kanamam gelmiş. Eşime söyledim hemen evden çıktık dua ede ede gittik hastaneye. Nst bağlandı bu sefer sancım 90 100. Serum verdiler. Sonra ultrasanla baktı doktorum bebeğin gelişimi 32de kalmış hemen almamız lazım dedi. Benim ailem Denizli’de biz Konya’dayız eşim aradı gelin diye heyecanla panikle. Ben de geceden beri aç olduğum için hemen bir serum daha bağladılar. Hissettiğim korkuyu anlatamam daha hiç hazır değildim. Sonda taktılar önce takarken çok acıdı. Eğer sezeryan olacaksanız anesteziden sonra sonda taktırın hissetmeyin. Neyse ameliyathaneye eşimin elini tutarak girdim o kapıda kaldı. Lokal anestezi istemiştim ben bebeğimi görmek istedim hemen. Tam iğne yapılacakken anestezi uzmanı geldi. Bebek hem makat geliş hem çift rahim genel yapmalıyız komplikasyonlar görülebilir nabız da yüksek dedi. Bi anda iğneyi damar yolundan verdiler. Ben sadece hissettim diyip uyumuşum. Uyandirlar beni odaya cikarttilar tek dediğim bebeğim nerde, abimler geldi mi. Eşimin abisigil gelmişler ben 2 saat ameliyathanede kalmışım eşim çok korkmuş kimse de bilgi vermemiş. Çok şükür iyiydim. Sonra bebeğimi getirdiler. Bebeğim solunum sıkıntısı olduğu için önce almışlar düzelince geldi ama ben hatırlamıyorum bile oraları. Tabi benim sütüm yok mama verdiler bebeğim kusunca aldılar tekrar. Yeme bozukluğu diye. 6 gün kuvezde kaldı bebeğim. Ameliyatlı ben 6 gün hastane ev arası gittim geldim. Annelik gerçekten kutsal. Bebeğimin altı pişik olmuş, sarılık olmuş, damar yolu açmışlar her yeri mor. Ben psikolojik olarak bitmistim gördükçe. Sessiz de kalmadım zaten ama bebeğiniz kuvoze girerse lutfen pişik olmuş mu sarılık olmuş mu vs kontrol edin. Saatlerce bez altında kalıyor. Yatinca tek yöne yatırıyorlar kafaları yamuluyor kulakları kıvrılıyor. Şükür bebeğim saglikli ve yanımda ama aklım yerinde olsa vermezdim hemen sorgular başında beklerdim. 1800 Gr şuan. İnşallah hepiniz bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸🩷