Ben klomen kullandigim ay hamile kaldım bu ikinci hamileliğim birinci çocuğumdada klomen kullandım o ay hamile kalmıştım kızım oldu çok şükür Allah eksikliğini vermesin klomenle hamile kalanlar genelde kız diye duydum öyle bişi varmı ?klomenle hamile kalıp erkek çocuğu olan varmı ?beni bir aydınlatır mısınız ?