Evliligimin ilk senesi aylık iğne ile korundum bıraktıktan dört ay sonra hamile kaldım. Sonra iki bucuk sene tekrar korundum bıraktığım ay hamile kaldım ama boş gebelik geçirdim kürtaj vs. Üç ay korunmam gerekti kürtajdan sonra üç ayı geçti bakalım beklemedeyim bir haftam kaldı ama sanki semtomları var gibi😊