Alp2108ask 31+1 bende seninle aynı durumda ve fikirdeyim 🤗 fellah köfte , sulu köfte , yaprak sarması , Peynirli maydanozlu Rulo börek , patatesli - peynirli sigara böreği , tatlı - tuzlu kurabiye , baklava yaptım şerbetlemeden dolaba attım . Nohut , yarma , kuru fasulye de koydum . Poğaça kuzenim yaparım dedi o da aklımdaydı 🫣 şimdilik benim bunlar hazır size de fikir olsun 💐 mantı ve şuan aklımda 1 çeşit daha kurabiye , patatesli rulo börek ve şekerpare ( şerbetlemeden ) yapmak istiyorum . Bunları halledersem dolap için yeterli olur diye düşünüyorum . Şimdi yorumları okudum bende o haftalarda temizliğe başlayıp çanta hazırlamaya niyetleniyordum ama 33 hafta itibari ile temizliğe başlayıp çantamı hazırlayayım 36 ya kadar geçiktirmeyeyim 🥰 sağlıklı sıhhatli kucağımıza alıp afiyetle sağlıkla yer ikram ederiz İnşllah 🤲