Hcrak 9+5 olduk bugun sağ kasığımda 2 saattir şiddetli sancı var böyle olan var mı arada oluyo ara da da duruyo
Mavili1480 Hcrak Bıçak batması gibi mi bende çok şiddetli yaşadım korktum acile gittim plasenta sol kasığıma yerleşmiş o yüzden ağrım oluyormuş magnezyum verdi ama 4 gündür sadece şiddeti azaldı
esraveduru Hcrak bence acile gidip bi baktırmalısınız. Dış gebelik düşük vs. gibi her açıdan değerlendirilmeli.Allah şifa versin sizi ve bebeğinizi korusun
Emeltsb Hcrak bende de oluyordu doktor normla demişti ama arada oluyordu mesela ani harekette ya da durup dururken eğer sizin kesintisiz 2 saat süren bi ağrıysa doktora gidin bence. Benim bebeğim sağ kasığıma yerleştiği için oluyordu
Bluebey Benim ilk haftalarda adet olcakmis gibi agrim oluyodu normal dedi ama sizin haftaniz daha fazla bi doktora gidin iciniz rahatlasin en azindan
Hasret18ayaz Haftadayim bu hafta bende yaşadım ama doktorum enfeksiyon var demişti onunla alakalı galiba antibiyotik kullanıyorum şuan kesildi mesela