Biranneikibebe Merhaba trombofili sonucumda genotipte 4/G 5 G yazıyor normal yazmıyor bu durumda gebelikte kan sulandırıcı mı kullanılıyor bilgisi olan paylaşabilir mi ? Daha önce gebelikte kalp durması hikayem var
Nesli17 Biranneikibebe canım sonucu nasıl aldın benim e nabızda görünüyor değer normal yazıyor ama değerler yok
Biranneikibebe arciha görsel ekleyemedim ama olduğu gibi yazıyorum :) Prothrombin (faktör ll) normal Faktör v leiden Normal MTHFR (677) normal MTHR 1298 Normal Faktör Xlll normal PAI -1 4G/5G
arciha Biranneikibebe normal çıkmış diğer genlerde olsaydı o zaman pıhtılaşmadan bahsedilebilirdi sanırım doktorunuz söyler yine de tabi size ben emin olamıyorum iğne vs kullanılır mı diye
Biranneikibebe Nesli17 ben yaptırdığım hastaneye gidip evrak olarak aldım e nabızda görünmüyordu sonucum
Ecexxxxxx Biranneikibebe E nabızdan kaç değer gözüküyordu peki gitmeden önce bende 2 tane gözüküyor daha mı beklemeliyim o sebeple soruyorum
Biranneikibebe Nesli17 evet genetik bölümde yaptırmıştım aynı doktordan randevu alıp gittim sonucu da değerlendirmesi için