Kızlar şimdi ilk bebeğim hediyelik ürünler düşünüyorum işte magnet çikolata gibi ama çok kısa sürede kirkimiz çıktıktan sonra belki öncesinde hemen sünnetini yaptırcam ama düğününü nasip olurda ileriki yaşlarda şimdi sünnet olduğu gün birşey yaptirmam gerekiyor mu yine magnet gibi onun yerine elimde çok küçük lokumluk tepsiler ve kapatacağı tullerden var kardeşimin dugunununden kalanlar onlara lokum koyup dagitsam olmaz mı saçma mi olur kararsız kaldım yardımcı olur musunuz