Salihaa16 Kızlar 22 haftalık bebek hareker ettiği an gobegimde degil de vajina tarafında mı desem nasıl anlatsam boyle degisik zonklama tarzı bir seyler oluyor sınra tuvalete gidiyorum hemen idrare çıkıyorum bu durum normalmi yasayan var mı bu haftalarda??
Seda16 Salihaa16 idrar yolu enfeksiyonunuz vardır belki oda bunu yapıyor doktorla görüşüp tahlil verin isterseniz şase verir geçer hemen
Moomtoobee Salihaa16 bende buna benzer bisey yaşadım anlamadım ne olduğunu bebek hareketi gibi değildi vajina da zonklama ağrı gibi biseydi ama 1 2 güne geçti bebek büyüyor baskı yapıyor heralde 22+5deyiz
Sszer Salihaa16 bence kesinlikle bebek hareketi aynı şeyleri yaşıyorum 3. Gebeliğim ve eminim bebek hareketi olduğuna
Seda16 Salihaa16 bebek Hareketi değildir benimde aynı şekilde oluyor sanırım bebeğin baskısı Hareketi değil benim 2. Gebeliğim ikisinde de aynı şekilde oldu
Salihaa16 Seda16 aynen hareket gibi de degil aslında değişik bir sey ya bi baskı yankı tarzı degisik bir sey anlatamıyorum da tuvalete cıkma hissi doguyor hemen lavıbaya cıkıyorum zaten
Ftmaa-clbb Sszer büyük ihtimalle bebek hareketi benimde ikinci gebelik ve ayırt edilebilir şekilde sanki hareket ettinde o kısma vuruyor gibi
Ftmaa-clbb Salihaa16 aynısı bendede oluyor 22 haftalıkken falan başladı karın sertleşmesi eşlik etti buna şu an 28inci haftadyim karın sertlesmesi geçti ama o his hala var hatta sanki bazen gifikliyormus gibi hissediyorum bazense canımı acıtıyor vajinaya doğru hissediyorum ama bu haftalarda doktor muanede bebek normalden biraz aşağıda dedi büyük ihtimalle ondan olduğunu düşünüyorum ben normaldede bana biraz aşağıda gibi hissediyorum sürekli bı baskı var Salihaa16
Salihaa16 Ftmaa-clbb bende oyle hissediyorum cok yukarda degil gobek deligimin hizasında ya da daha altların kasık tarafında falan hissediyorum ama bu dedigim sey direk alt tarafa vuruyor
Ftmaa-clbb Salihaa16 aynen öyle bendede aynı şekil oluyor malesef kimsede inanmıyor bide yalan soylermisim gibi
Ftmaa-clbb Salihaa16 akıntı oluyor ve su son haftalarda fazlalaştı ağrıda oluyor kasıklarımda oluyor bazen bazı zamanlarda daha üst tarafta mesela şu an karnımın sağ tarafında oluyor gecmiyorda ama doktorum bebeğin biraz aşağıda olduğunu söylediği için bende artık ağrı olsun o vajinanın üstünde hareketlerimi hissetmeyi ona yoruyorum