Sakin olun strese sokmayın kendinizi. Tüm doktorlar söylüyor, sigara bebek için çok kötü bişey evet ama stres çok daha kötü. Benim hamileliğim de sürprizdi, hiç beklemediğimiz bi bebekti, 4haftalıkken öğrendim. Ben de günde bi paket sigara içerdim, haftasonlarımız rakılı biralı geçerdi. Meğer hamileyken de içmişim 😖 doktora söyledim, bebek için sağlıklı olanı şimdi yapmaya başla, geçmişi unut dedi. Sigara için de “asla onaylamıyorum ama bırakıcam diye strese girip kendini sıkman daha kötü, bırakmaya çalışırken iyice azalt, günde en fazla 3tane iç, onları da yarısında at, sigarayı yaktığın zaman içine çekmemeye çalış” dedi. Zaten hamilelikte çay kahve sağlıklı değil canım, onları da tüketmemeye çalış, böylelikle sgarayı da daha az ararsın belki.
Benim 6.haftada mide bulantım başlamıştı, sigara içmek bi yana dursun başkası içip yanımdan geçince bile öğürüyodum. Böylelikle bırakmış oldum. Belki sen de yavaş yavaş bırakırsın inşallah.
Üstten üstten konuşanlara kulak asma, bebeğini senden çok kimse sevemez ve düşünemez, sen onun annesisin, onun için en doğrusu ve sağlıklısını elinden geldiğince yaparsın zaten, üzülme 🌸