Eylul41 ben de şu an 30 haftalığım 26-27den beri doktorum kullan diyordu ben de iyi olduğum anlarda idare ederim diye içmiyordum sonra 2 kere hastaneye yattım kasılmaların gücü artmaya başladı o yüzden artık düzenli içiyorum sanırım erkenden rahmin kasılmayı öğrenmemesi açısından düzen önemli