gamseliii seyma0661 evet evet ben sadece kilo alışı mı az dedim 3 hafta önce 940 tı çünkü şimdi 1250 olmuş 3 hafta içerisinde
seyma0661 gamseliii valla 3 hafta önce yani 25te benimki 730du. Her bebek farklı sanırım önemli olan bundan sonrası
seyma0661 Ben bu 3 haftada gebelik şekerim sınırda olduğu için diyet filan yapmıştım her gün avokado yedim sebze karbonhidrat vs ondan dolayı da bu kadar kilo almış olabilir. Sonraki kontrole kadar yediklerinize dikkat edin bakalım kaç çıkar
gamseliii seyma0661 benim de şekerim sınırdaydı ben de diyetle devam ediyorum ama diyetten önce daha çok alıyordu bebeğim diyete başlayınca sanki durdu gibi geliyor psikolojik😁 ben de her gün yumurta avakado ceviz kefir vs yiyorum cidden