worin dogum yaklasinca oyle olurmus diyorlar ama benim ilk gebeligimden de hic hatirlamiyorum son zamanlar ne olmustu diye. Yalniz bu son hafta artik cok zor gelmeye basladi. Bu gece de asiri kasilmam var. Normalden cok daha fazla hareketli. Hem cok korkuyorum hem de artik gelsin istiyorum ya 😫