Habilim benim de öyle önde idi, 38+5′te planlı sezaryen ile doğum yaptım, gebeliğimde ve doğumumda hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür. Endişe etmenize gerek yok bence, bana kendi doktorum da ayrıntılı USG de perinatolog da bunun bir sorun oluşturmadığını söylemişti. Plesanta aşağıda olursa sıkıntı yaratabilme ihtimali oluyor diye biliyorum, ama önde olması sağlık açısından sorun oluşturmuyor