Ben ekimin 17 sinde 8 haftalık kalp durması sonuçu bebeğimi kaybettim kürtaj oldum aralığın 17 randevu aldım doktora gittim kan pıhtılaşması olup olamdığına bakılmasını istedim sağolsun yaptılar 7 tüp kan alındı benden hepsi cıkmış sadece biri 1 bucuk ay sonra cıkar dediler bende doktora tekrar gittim cıkan tahlillerimde bür sıkıntı varmı baksın diye biz tekrar cocuk düşünüyoruz aptt,dimer , fibrinojen, homosistein anti beta bunlar temiz cıkmış sadece o bir sonuç cıkmamış doktor dedi eğer kanda pıhtılaşma olsaydı bı değerlerindede anormallik cıkardı ama diğer testin cıkmasını bekleyelim yine dedi sizin fikriniz nedir yani bir pıhtılaşma söz konusu var ise diğer sonuçlarımdada belli olurmuydu