Kızlar iki gün önce hafif kanamam oldu peçeteye geldi doktor bi sıkıntı olmadığını söyledi duphaston kullanıyorum şuan kanamam durdu ancak kahverengi sümüksü akıntım hala devam ediyor yerleşme kanaması olabileceği söylendi bu tür şeyler yaşayıp duşa giren oldu mu
Bildiğim kadarıyla duşta sıcak sudan kaynaklı damarlar genişliyor kan akışı artıyor bu yüzden soruyorum yardımcı olabilir misiniz