zehranur0113 polikistik over teşhisi koymak o kadar kolay değil, hormon testi yapıldı mı? Bir bozukluk var mı, fazla tüylenmen (özellikle yüz ve kasık bölgesinde) var mı? Cildin yağlı ve sivilceli mi? Fazla kilon var mı? Bunların hepsi belirtisi. Bende hiçbiri olmadığı halde alttan muayene edip polikistik oversin diyen doktor da oldu, değilsin hiçbir belirtin yok ama yumurtaların polikistik görünümde ikisi birbirinden farklı diyen de oldu. Yani hastalık ve yumurtalıkların o şekilde görünmesi birbirinden farklı şeyler. Ben diyetisyenle şekeri ve gluteni keserek kilo verdim ve 2,5 yıl sonra doğal yoldan hamile kaldım. Şu an 2. Bebeğime hamileyim ve korunmayı bıraktıktan sadece 2 ay sonra hamile kaldım. Bu yüzden tek doktorla kalmayın iyice araştırın gerekirse diyetisyene başvurun bu hastalığa özel program uyguluyorlar ve başarılı oluyor.