Selam kızlar 38.haftaya girdim bugün yaklaşık 1 haftadır akıntım oluyor afedersiniz ama böyle akıntı ile birlikte az su var sanki..Acaba bebeğin baskısından kaynaklı normal mi bu durum çünkü suyum gelse ilk kızımdan biliyorum anlaşılıyor suyun geldiği.Bunda akıntı böyle şeffaf ve çamaşırım da azıcık su var gibi aynı durumda olan var mı acaba