minikbebegim06 _Sultan35 çok büyük bir yaniksa hastaneye gidin yoksa soğuk suya falan tutun kendisi geçiyor ben de akşam sıcak tepsiye yapıştırdım parmağımı suya tuttum biraz yandı sonra geçti
Melha _Sultan35 sirke sürmek Ve süt dolu kapta elini tutmak internette böyle yazıyordu denemiştik annem için geçti
Fatmaacylnn _Sultan35 geçmiş olsun 💕 silverdin yanık kremi çok iyi geliyor birde viks çok iyi geliyor sürünce başta biraz yakıyor ama sonradan acı gidiyor🌸
nurdaneg0716 _Sultan35 net çözüm mumu ve zeytinyağı eritin tavada kaba koyup buzdolabina atın vazelin gibi bı kıvam oluyor sürün asla izde kalmaz ve direk geçiyor çok gecmis olsun bu arada
Fatmaacylnn Naz1404 evet benim de bacaklarıma tencerede ki yeni pişmiş çorba dökülmüştü bu kremi sürdüm her gün iz bile bırakmadı 💕