BusraS1907 Kızımın adını serra koycam. Eşim ve benim ismimin birleşimi olduğu için istedik . Ama başına yada sonuna bir isim daha istiyorum . Devin serra düşündüm ama önerilere açığım 32. Haftadayım hala karar veremedim😏
Hnfcls BusraS1907 Serra nin yanına yakışan en güzel isim zeynepler hep güzel ve ahlaklı oluyorlar çevremdekiler öyle elif serra da olabilir
BusraS1907 Hnfcls elimin yeğenin adı elif ada ondan dolayı elif ve ada ismini maalesef hiç düşünmeden eledim😏
bengonca Serra tek başına da çok güzel. Yanına abuzittin bile ekleseniz yakışacak gibi🌸 yüreğinizin sesini dinleyin. 🌸
BusraS1907 Girlmama benim de gönlümden geçen o aslında ama eşim serra konusunda ısrarcı olunca çok kararsız kaldım
Girlmama BusraS1907 eşin kim jgkfkrltl benimkide alina diyordu çevremizdekilerinde oylamasında Dora BENİM İSTEDİĞİM isim oldu herkes çirkin falan dedi alina ya soğudu o da biz taıyqlım doğuralım onlar isim koysun