Iraz Kızlar gebelikte saç kesimine yorumunuz nedir sadece iyi değil diye duydum ama sebebini bilmiyorum kestiren varmı aranızda ?
Fatmadmr37 Iraz lütfen hurafe şeylere inanmayın inanmasanız bile söyledikçe kötü enerjiyi kendinize çekersiniz bu gerçek..Ben hamileyken kestirdim saçlarım çok uzundu bas edemedim Allahin izniyle hiçbir şey olmaz.
Iraz Gokturkmom_ benimde saçlarım çok kötü ama insan bir tedirgin oluyor işte o yüzden fikrinizi sormak istedim