Kubractnzt Doğumdan önce zaten bütün hazırlık yapılıyor, ki kanınız eksikse her türlü hazır da kan bulundururlar. Kendini yıpratmamak ve psikolojik olarak yıpranmamak için kesinlikle genel anestezi ol derim. Üzerinde bu kadar tedirginlik varken uyanık olmak seni daha da gergin yapar. Benim abim eczaneci yarı sağlıkçı sayılır herhalde, yengem doğumda sezeryan olacağı zaman genel anestezi iste demişti. Çünkü yengem gergindi tedirgindi psikolojik olarakta etkilenmesin diye genel anestezi almıştı