defnevedoruk busrax_ evet ara ara olan kasık ağrıları (çok şiddetli olmadığı sürece) gebelik boyunca normal çünkü rahim büyüyor💕
Fatmadmr37 busrax_ bebek yerleşiyor canım rahim büyüyor çok normal. İlk hamileligimde de yaşadım şuan 2..gebeligim yine yaşıyorum
ozgmom busrax_ Dinlenince geçen çok şiddetli olmayan kanama olmayan kasık ağrıları normal. gebeligim boyunca yaşadım. Ama tabiki şiddetliyse dinlenince geçmiyorsa mutlaka doktora görünün ☺️
Aysenur_0046 busrax_ normal canım cunki rahim büyüyor bende hala oluyor sancı gbi de oluyor ilk kızımda da oyleydi
busrax_ ttazeannee bir şey soracağım benim kesem haftasına göre 10 gün gerideydi kese büyüdüğü için mi rahim genişliyordur bir bilgin var mı bu konu hakkında
minikbebegim06 busrax_ dinlendiğiniz zaman geçiyorsa sürekliliği yoksa normal olabiliyor ama içim rahat etsin derseniz acile gidip muayene olun 😊
umrumdadegil busrax_ ilk zamanlar çok oluyor rahim büyüdüğü için idrar bakılmış mıydı enfeksiyon falan var mı
busrax_ umrumdadegil bir şey soracağım benim kesem haftasına göre 10 gün gerideydi kese büyüdüğü için mi rahim genişliyordur bir bilgin var mı bu konu hakkında
Mavili1480 busrax_ Bıçak batması gibi şiddetli bir ağrı yaşadım acile gittin çok şükür sorun yoktu içim rahat etmedi doktoruma gittim magnezyum ilacı verdi plasenta oraya yerleşmiş o yüzden ağrın oluyor dedi hala geçmedi 4 gündür
busrax_ Aysenur_0046 bir şey soracağım benim kesem haftasına göre 10 gün gerideydi kese büyüdüğü için mi rahim genişliyordur bir bilgin var mı bu konu hakkında
Aysenur_0046 busrax_ onu bilmiyorum canım ama gebelik ilerledikçe rahim büyüyor az az da yukarı çıkar ama seninki belli bi müddet kasık bölgende oluyor bebek büyüdükçe yukarı çıkar
minikbebegim06 busrax_ evet bebek büyüyor kese büyüyor yani korkutmak istemem ama daha bu ağrılar ne ki 🥲