Bende aynı durumdayım gece yarısı itibariyle 41 olduk hala bir sancı ağrı sızı yok sadece gğn içinde arada göbeğimde ağrı oluyor. perşembe günü kontrol var eğer bu sefer de bişey çıkmazsa 40+3 yani pazar acile gel yatış yaptır suni sancı verelim demişti doktor devlet hastanesi olduğu için mi yoksa çocuk başaşağı diye mi bilmiyorum ama sezeryan dan hiç bahsetmedi doktor