Beyzanur3 Rojindcl çok tüketmesen daha iyi ben cipsin kokusu aldığım an öğürüyom sadece çikolata yiyorum ona da çok tatlı istiyo canım kendini tutamıyorum 😅
Minnakpopus Meriveannesi 9 haftalık olacağım henüz 😊 biz normaldede oğlumdan ötürü eve hiç paketli gıda almıyorduk hep züber falan ama o da kesmedi inan 🫣 züber içeriği daha temiz diğerlerine göre
yagmur_17 Rojindcl 19 haftalik hamileyim abartmamak kaydıyla canim cektikce yiyorum nefsimi köreltiyorum en azindan hayir yememeliyim dedikce beni kendine cekiyor zaten gunluk olarak meyvemi tuketiyorum dengelemeye calisiyorum genelde hamburger de yedim canim istedikce ama eskisi gibi ayni hazzi almiyorum yerken
aslaninannesi7 Meriveannesi tavuk döner yemedim geçmişte bir zehirlenme olayım olmuştu ondan dolayı zaten normalde de yemem. Et döner yedim ama
aslaninannesi7 Meriveannesi tabi canım can çekiyor valla canımın çektiği ne olduysa yedim ben ama abartmadım. Teşekkür ederim 🌸
Aydnkynk Kola ve jelibon zaafımdır ilk gebeliğimde ağzıma koymadım desem yeridir ama nasıl canım istediyse çocuk doğdu jelibon paketi kola şişesi görünce çıldırıyodu 😄 azar azar suyunu çıkarmadan yiyin yani ikinci hamileliğim aynı hataları yapmıyorum 😁