civcivim__ Bacaklarımı birleştirince orda birşeyin sıkıştığını hissediyorum. Aşşağı doğru bir basınç var. Ve dışardan ellediğim zaman aşşırı ağrıyor zonkluyor . Doğum yaklaştığının belirtisi mi normal mi bu haftada
58Vildan Benim de 36da başladı çatı ağrısı deniliyormuş sanırım bebek kanala giriyormuş benimki kasıklarıma takıldı 😂
58Vildan civcivim__ yürüdükçe tek tük oluyo ama daha çok sanki vajinal bölgeme kramp ağrısı saplanıyor gibi bacaklarımı birleştirerek yürüyemedim bir süre egzersiz rahatlattı
MA123 civcivim__ haftamız bile aynı ve sıkayetlerde aynı Benim ıkıncı doğum ve sezaryan olacak umarım erken gelmez Altımı kesiyorlar sanki çatım da zaten hak getıre çok ağrıyor
MA123 civcivim__ son zamanlar ağırlaştığı ıcınmiş canım bende bılemıyorum Kanala falan yerlesıyor dıyorlar ama bılemıyorum Sızın doğum şekli bellı mı