Normalde sağlık sayılabilecek postlara yorum yapmıyorum yanlış yönlendirme olmasın diye ama başıma geldiği için belki sizinkide böyle bişeydir diye yazmak istedim. Bu gebeliğimi öğrendiğimde daha ilk ayımda vajinamın dudak kısmında bi ağrı oluşmaya başladı bende çekmeceyi açarken falan oraya çarptım sanıp önemsemedim ama 1 hafta geçti 3 hafta 5 derken ağrı hala devam ediyor üstelik çarpma ağrısı bu kadar devam etmez bende ne acaba diye düşünürken sol dudak kısmının sağdan daha şiş olduğunu farkettim ve doktora gittim gebelikte oluşan vajina varisi olmuşum meğerse özellikle sabah ilk uyandığımda yürümekte acayip zorlanıyorum yaşadığınız ağrı ne şekilde bilemiyorum belki son haftaların ağırlığı sebebiyle vajinaya vuruyodur sizinde ama şikayetleriniz de benimkine benzer bir şikayet varsa doktorunuzla görüşmenizi tavsiye ederim🌸