hakkah24 Ebruska61 Korkma canım ben neredeyse 20. Haftada net bir şekilde hissetmiştim bu haftalarda normal sabah da kontrolün var madem stres yapma yat uyu sabah minnoşunu görürsün bize de haber ver💕
Ebruska61 hakkah24 dua edin inşallah dediğin gibidir suan deli gibi ağlamak istiyorum korkuyorum çok strese girdim allahım yardım et t
gizzzy35 Ebruska61 Canım panik yapma ben ileri sandım bayağı. İlk hamileliklerde o haftalarda çok normal bende 20. Haftamda 1 hafta neredeyse hiç hissetmedim. Ama iyiydi 🥲
Nilufer_bas Acile gidince bebeği ultrosona mı gönderiyorlar kalp atışına bakmak için normal randevulara baktım 10 gün diyor gitsem acile bakarlar mı acaba kızlar