Arkadaşlar merhaba , 5 haftalık hamileyim , bugün doktora gittim , kesenin yanında kan pıhtılaşması var dedi , ve bunun iki sebebi olabileceğinden bahsetti , birincisi bebek yerleşirken rahimdeki kılcal damarların etkilenmesinden dolayı görünebilir dedi , ikinci olarak da sağlıklı görünmediğini düşükle sonuçlanabileceğini söyledi , bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı ?