Herkese merhaba bebeğim 7 aylık oldu hala adet olmadım(sezaryenle doğum yaptım)ve şu an sol kasığımda batma hissediyorum eğildikçe uzandıkça oraya batıp ağrı yapan bi şey var sanki,3-4 ay önce de aynısını yaşadım tahliller yapıldı adet henüz görünmüyor ağrı yapacak bir şey de görünmüyor denmişti bu ağrıyı yaşayan var mı?normal mi ya?