kubrayurek kayıpların için çok üzüldüm ve ne yazık ki seni en iyi anlayanlardan birisi de benim, 3 kimyasal, 1 zorunlu kürtaj olduktan sonra hamile kaldım her şey harika geçti, 40.haftamda sabah akşam doğumu beklerken kordon dolanması sebebiyle kızımı kaybettim, inan hiç tarifi yok çok acı 😪 sonra korunurken hatta kanama bile olduğu halde hamile olduğumu öğrendim, doğumdan hemen sonra olduğu için riskim çoktu, aylarca kanama oldu, her seferinde bir şey oldu sandım, kontorle gidip 36′da doğurdum ve şu an kızım 3 yaşında ve ben 17 haftalık hamileyim, kısmetse yine kızımız olacak, demem o ki Allah dağına göre kar verir, dilerim Rabb’im bir gün sana da en güzel duyguları tattırsın, üzülme diyemem ama sabret, tevekkül ettikçe elbet mükafatı da olacaktır 🌼