Bende yaşadım kese dışı kanama alanı vardı kontrole gittim dayanamadım karın ağrısına birdaha gittim kanama alanı artmıştı Protestan fitil kullandım bir süre geçti ve ne zaman gitsem çalışıp çalışmadığımı sordu rapor yazmak için, herşeyi yasakladı yemek yemeye ve sadece tuvalete kalkacaksın dedi günlerce yattım çok dikkat ettim , sonra geçti tabi 4 aylık bebeğim var. Sizde bol bol istirahat edin 🙏🏻