Alyamucize bende aynı aşamalardan geçtim 4 kez kanamam oldu her defasında progestan arttı 200-400-600 şeklinde ve igne oldum 1 er defa ben kanamam kesildi diye her ayaklandığımda yıne oldu geçti diyene kadar yat gerçekten yoksa tekrarlıyor 12.haftamda tamamen bitti Hiç olumsuz düşünme Allahın izniyle atlatırsın 21.haftamdayım çok şükür süreç zor anlıyorum seni ama keyifli hale getirmeye bak kitap oku film izle vs Geçmiş olsun Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin 🙏🏻