Arkadaşlar ben devlete de gidiyorum özele de gidiyorum devletteki Dr 3 haftada bir çağırıyor özelde ki ayda bir yani üst üste geliyor ultrason dünde sağlık ocağında idrarda protein (eser ) çıktı sonucunda kaçak var diye beni hastaneye sevk etti gittim acil muayene oldum içim rahat etmedi bugünde özele gittim cumartesi günü de özele gitmiştim yani yine üst üste geldi 1 hafta sonra da devletteki Dr randevum var içim rahat değil bu konuda biraz herhangi bir zararı varmı bu kdr sık girmenin bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?