30-40 dakikalık döngüler halinde uyuyup uyandığını okumuştum bebişlerin bu haftalarda. Benimki de erkek baya hareketli, hareketli olmaları iyi diye biliyorum bu konuda endişelenmeyin 😊 sadece çikolata şekere ağırlık veriyorsanız azaltın bence 🙏🏻 bu zamanlarımızı tekrar yaşayacak mıyız meçhul, güzel geçirmeye çalışalım benim de çok kafaya taktığım şeyler oluyor ama kendimi sakinleştirmek için elimden geleni yapıyorum 🥲