Sincapannesii1203 İyi akşamlar kizlar ben 34 haftalık hamileyim yarım saattir fln ağrım var kasıklarım çok aciyo da bu kdr sürmesi normal mi ayağa kalkınca zorlaniyorum biraz fazla aciyo ne kdr daha beklemeliyim doktora gitmek için teşekkür ederim 🙂
DNZMHMHT Sincapannesii1203 sadece kasık mi bel ağrısı falan var mı acaba bide yarım saat kesintisiz mi oldu hiç mi durmuyor agrilar
Sincapannesii1203 DNZMHMHT sadece kasik ağrım var oda yoktu da yarım saattir var hareket ettikçe aciyo
DNZMHMHT Sincapannesii1203 bebek daha da aşağı inmiş olabilir benim ilk gebeligimde 36. Hafta özellikle geçmek bilmeyen sanki böyle kasıklarım iç bacaklarım balyozla darbe almış gibi ağrirdi dokttor bebek iyice kanala yerleşmiş o yüzden demişti. Doğum sancısı yalan da olsa hem ara ara geliyor hemde şiddetli bel ağrısı yapiyor
Sincapannesii1203 DNZMHMHT Hiç ağrım yoktu ya bi anda oldu normal mi o zmn? Geçmezse ne kdr daha beklemeliyim sizce ?
DNZMHMHT Sincapannesii1203 yani bence uzanın dinlenin bu gece bebeğim hareketlerini takip edin içinize sinmezse sabah bı doktora yada acile gidip içinizi rahatlatabilir siniz.
DNZMHMHT Sincapannesii1203 rica ederim ne demek. Kazasız belasız vakitlice alırsın inşallah kucagina bebegini 😊
Bartugra Bende 34 haftalık hamileyim ara sıra benimde oluyor ağrılarım bol bol dinlenin. Kendinizi ve bebeğin hareketlerini kontrol edin olmazsa doktora gidersiniz
Bartugra Sincapannesii1203 o yüzden olmuştur dikkat edin kendinize bol bol dinlenin hiç bişey sizin ve bebeğinizin sağlığından önemli değil.
Sincapannesii1203 Uykusuzz_koala İşte 9 da başladı ağrım sadece kasıklarım da var belimde fln bsy yok suanlik bebekde hareketli
AslIhaan Benim 27 haftadan beri öyle hatta nts de o zaman kasılma çıkmıştı her hafta gidiyorum nts ye yarın 37 oluyoruz yürümekte zorlanıyoruz gün geçtikçe daha çok agrılar artıyor bakalım bebek ne zaman gelecek
Sonay-123 Bende 35 haftalık hamileyim doktor çocuk kanal yerleşince olur dedi ama bacak içlerim fena ağrı yapıyor yatarken yürürken falan korkuyorum açıkçası doğum olmasın şimdi ocak ortası dedi doktorum