AyazAsilinAnnesi canim bende öyleydim zaman gectikce ve gebelik kurslarina katildikca o dusuncem gitti. Sanki basima bisey gelicekmis ve hic o ani yasayamicakmisim gibi dusunuyodum. Simdi 40 haftaya 3 gun kaldi sabirsizlikla bekliyorum artik. Olumsuz dusunme. Bebegine odaklan :)