tazegebesss Gebe olduğumu düşünüyorum ama test yaptım negatif çıktı adetim 5 gün gecikti belirtiler var böyle olup sonradan pozitife dönen var mı?
Imasleeper tazegebesss 4-5haftalık gebelikler testte silik çıkar ben sat ın 3. Günü yaptım silikti kandaki değer 23 dü hftasıda 5 di sanırım
YyyyYasemin tazegebesss zaten 1aylık olmuş oluyor adet gecikmesini beklersen o zaman acaba diye test yapınca çıkıyor erken dönemde yaparsan çıkmaz adet gecikmesini beklemek gerek 5 gün gecikmeyle öğrendim 4 haftalıktık
Beyzanur3 tazegebesss ben varım canım erken gebelik testi aldım negatif çıktı 10 gün geçtikten sonra yaptım pozitifti ve şuan 17 haftalık hamileyim
brtg Imasleeper benimde https://imgyukle.com/i/CpU06H böyleydi adetim 4 gün gecti kan verdim dün 1.20 cikti🥲
Yaprakunallar YyyyYasemin erken gebelik testinde benim çıkmadı bat bugün normalde üç gün önce yaptım ilk idrar değildi bide fazla tutmuşum idrar kabında 28 sn filan
YyyyYasemin Yaprakunallar çok tutmamanız gerek yanlış sonuç alırsınız bende akşam yapmıştım ilk idrarla yapmamıştım ancak doğru sonıç aldım
YyyyYasemin Yaprakunallar çıkar ama ya yanlış sonuç olarak çıkar yada çizgiler yayılabilir tabi testin kalitesine göre de değişebilir yada kuruma çizgisi çıkabilir
aysekurt7 Kızlar bende test yaptım buraya atmak istiyorum ama atamıyorum bilen varmı görsel ekleyemedim