Pamukyavrum arkadaşım sezeryan oldu, 4. Sezeryanı. 3 çocuğunu özelde doğurdu son bebeğini kadın doğumda sezeryanla doğurdu tüplerini bağlattı. Oda 3 kişilikti ama tek kalıyordu. İlgi alaka olarak çok memnun kaldılar. O son aylara kadar özele gitti son 1-2 ayında devlete kadın doğuma gitti. Serdar hocadan ve hemşirelerden memnun kaldığını söyledi.