Denizkizi17 canım ben lansor içiyorum,gaviscon renni hepsi boşmuş onu anladım sende doktora sor ona göre lansor kullan izin verirse.Benim doktorum onayladı günde 1 tane aç karnına sabahları al yarım saat birşey yeme dedi en son 3 gün önce içmiştim bak üç gün sonunda bu akşam yanmaya başladı midem,yani anlayacağın maşallah lansor bana iyi geldi