gokcekocyigiit 17.haftadan merhabalaar🥲 Hira ve Lina isimlerine uygun kız ismi arıyorum, aslında kalbimden geçen Doğa ama yine de fikir edinmek istedim, önerilerinizi bekliyorum hamişler🥳🥰
gokcekocyigiit Candyboy Anlamını bilmiyorum ama uzun isim koymuyorum genelde tek ve sade 🙂 yine de çok teşekkür ederim
Iremkoko gokcekocyigiit ayy böyle insanlardan hemen uzaklaş 😁 ben öyle yapıyorum öncelikle ne olursa olsun senin fikrine saygı acısından bunu dememeli mila yeğenimin ismi fikir acısından söyledim hepsinin tek tek ismi şu şekilde lina derin - mila helin - liva lavin - hepsi bence 3 nünde ismi gayet güzel 🌺