2bebisannesi Kızlar biliyorum daha önce milyon kere sordum ama son bi kez daha sormak istiyorum belki farklı kişiler farklı fikir verir diye sizce hangisi 🥹
MA123 2bebisannesi inci deseniz anlarım ama incila ismi daha doğrusu sonuna eklenen la’kısmı çok alakasız bence Melisa daha güzel İncili değilde ıncı dersenız oda çok güzel
Limse 2bebisannesi benm filrim melisa 🎈 İncila ne biliyim fsrklı olsun diye konulmuş gibi. Söylerkende değişik geliyo
ikibaloglanannesi 2bebisannesi Kendi halinde sessiz sakindir. Bebek iken de öyleydi. Şu an 15 yaşında hemşirelik okuyor lisede. Çokta çalışkan. Güzeldir de kendine bakmayı süslenmeyi çok sever. Koç burcu🙈 Birde yaşı 15 olmasına rağmen bir beş çayı menüsü bile çıkarır. Mutfağı da çok sever💫
Bnguuu_102 2bebisannesi la arapçada reddetmek tarzı bşr anlama sahip o açıdan bakınca tuhaf okuyır biraz ve yarım kalmış gibi