Aynı şey benim de başıma geldi, ilk çatlatma iğnesi sonucunda iğne kistlere dönüştürdü, oysaki yumurtlama da oluyor Adetim de düzenli, Diyabet vs değilim kilom normal ama bana da pcos dedi, 3 veya 4. Günü gel dedi, vajinal muayene yapıyor kistler gitti mi gitmedi diye çünkü bazı kistler adet ile sökülüp atılıyor. Klomen femara veya letu yumurta destekleyici hap veriyor, sonra yine kontrole çağırıp yumurta oluşmuş mu diye bakıyor, daha sonra da yumurta yeterli büyüklükteyse ve gerek görürse iğne veriyor, ilişki günleri söylüyor değerlendirin diye. Beni daha iğneden sonra 2 gün sonra tekrar çağırdı yumurta çatlamış mı diye baktı. Sonrası Allah kerim. Nasip